Your Cart
Reclamații și retururi
Soluționați solicitarea dumneavoastră în doar câteva secunde aici:
Nu vă descurcați? Iată ce trebuie să faceți:

Selectați din lista de mai jos:

  1. Introduceți numărul comenzii dumneavoastră.
  2. Continuați făcând clic pe butonul „Vreau să revendic”
  3. În continuare, urmați instrucțiunile…
  4. Dacă defectul este vizibil, vă rugăm să atașați o fotografie care să demonstreze în mod clar acest lucru.
  5. La finalul formularului veți observa o notificare de primire a reclamației. Totul este soluționat din partea dumneavoastră.
  6. Avem acum la dispoziție o săptămână pentru a procesa cererea dumneavoastră. Vă rugăm să nu ne contactați din nou pentru a urgenta procedura și să așteptați un răspuns prin e-mail.
  7. Vă vom notifica prin e-mail despre modul în care va fi soluționată cererea de despăgubire.

Categoria de igienă dentară este supusă unor reglementări stricte în materie de igienă. Prin urmare, dacă ați scos produsul din ambalajul său sigilat, acesta nu mai poate fi returnat din motive de igienă.

Perioada de 14 zile se calculează de la data primirii pachetului de către dumneavoastră.

Deși procesul de returnare a produselor este foarte simplu și intuitiv, vă rugăm să citiți toate punctele:

  1. Introduceți numărul comenzii dumneavoastră.
  2. Continuați făcând clic pe butonul „Doresc să returnez bunurile în termen de 14 zile
  3. Urmați apoi instrucțiunile. La sfârșitul formularului veți observa o notificare de primire a cererii, inclusiv data. În acest moment, notificarea este transmisă și știm deja că solicitați să vă retrageți din contractul de cumpărare la această dată.
  4. Apoi, vi se va cere să trimiteți bunurile la adresa noastră:

    Pistacioo s.r.o.
    Sedlákova 965, 674 01 Třebíč

    Vă rugăm să trimiteți bunurile în termen de 14 zile.

  5. Avem la dispoziție 14 zile de la primirea bunurilor pentru a vă rambursa banii. Cu toate acestea, de obicei, vă vom rambursa contravaloarea plății în câteva zile de la primirea coletului.

    Vă rugăm să nu ne contactați din nou pentru a urgenta procedura și să așteptați un răspuns prin e-mail.

Dacă constați daunele în termen de 48 de ore de la primire, contactați imediat compania de transport.

În alte cazuri, procedați după cum urmează:

  1. Introduceți numărul de comandă.
  2. Continuați făcând clic pe butonul „Articolul a ajuns deteriorat”
  3. În continuare, urmați instrucțiunile…
  4. Dacă defectul este vizibil, atașați o fotografie care să arate defectul în mod clar.
  5. La sfârșitul formularului, veți observa o notificare care vă va anunța că cererea a fost acceptată. Aceasta are rolul de a ne comunica în mod oficial în legătură cu solicitarea dumneavoastră de retragere din contractul de achiziție cu data trimiterii acestei cereri. În acest moment, totul este soluționat din partea dumneavoastră.
  6. Acum avem la dispoziție o săptămână pentru a procesa cererea. Vă rugăm să nu ne contactați din nou pentru a urgenta procedura și să așteptați un răspuns prin e-mail.
  7. Vă vom informa prin e-mail cu privire la următorii pași.

Dacă ați plasat o comandă care nu a fost încă expediată, o puteți anula în mod gratuit.

  1. Introduceți numărul comenzii.
  2. Dacă comanda nu a fost încă procesată, atunci opțiunea „Vreau să anulez comanda” va fi afișată
  3. În continuare, urmați instrucțiunile…
  4. Dacă ați comandat bunuri ramburs sau dacă ați ales metoda de plată prin transfer bancar, dar nu ați trimis plata, faceți clic pe „Anulare comandă”. Astfel, comanda va fi anulată și toată operațiunea se va încheia pentru dumneavoastră. În cazul în care ați plătit produsele prin card sau prin transfer bancar și ați trimis deja plata, faceți clic pe butonul „Rambursare” și selectați modul în care ați plătit pentru comanda dumneavoastră.
  5. Conform legii, avem 14 zile la dispoziție pentru a vă rambursa suma plătită. Cu toate acestea, de obicei, această operațiune durează câteva zile și vă vom informa prin e-mail cu o notă de credit atașată.
Stare reclamație

Trimiterea bunurilor revendicate la depozit

Inspectarea bunurilor de către un tehnician, repararea sau înlocuirea bunurilor

Sunteți informat cu privire la tot ceea ce se întâmplă în timpul procesului de revendicare

Trimiterea bunurilor revendicate înapoi la dumneavoastră

Suntem aici pentru dumneavoastră

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați AICI.